Ganska länge sen !;) /alex

hallllåååå på er ! det var ganska länge sen !hihi....ja har inte orkat blogga ! (srry...:()
Dagen gick snabbt i skolan :) de hände inget speciellt i skolan men de var endå kul xD
Jag slutade runt 2 idag skööönt och plus så är de fredag !:D SKÖNARE !! hihi
efter skolan hämtade pappa mig o min lillebror så vi drog och köpte en present till min lillebrors kompis eftersom att han ska på kalas imorn ! Och jag köpte en ny mobil ! min touch gick sönder ;( !men nu köpte jag ingen touch heh.. ! efter de kom vi hem och jag satte mig framför tvn och chillade ;) aja sista inlägget för idag ..vet inte om ja hinner blogga imorn har match :) men kanske gör de under dan ! PUSS ♥

Mobben jag fick idag ;) I LOVE IT !♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

alex jätte snygg mobil men det ju samma du hade förra året fast nu den är lila ;)aja lycka till med matchen

2010-09-18 @ 09:59:40
Postat av: alex

nej de är inte som den ja hade förut de här är en ny modell

2010-09-18 @ 10:10:12
Postat av: tattis

jaa men det ar samma marke elr hur ??

2010-09-18 @ 14:18:16
Postat av: alex

ee jaa ...haha

2010-09-18 @ 14:30:26
Postat av: tattis

visste det :)

2010-09-20 @ 14:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0