Regnet öser ner !

hejsan svejsan alex här ! har tråkigt så tänkte blogga lite , regnet bara öser ute asså de verkligen spöregnar !
ja hade ju fixat en design men tyckte inte den var fin så min kompis emmie ska fixa en design med header till min o tattis blogg :) besök hennes blogg www.therockgirl.blogg.se gillar hennes design !!
Aja vi seeees !! kram //alex ♥



min och tattis fötter heh vi råkade ta kort på de men bilden blev faktist bra ! ... och så la ja till ett hjärta

sista inlägget för idag iallafall för mig (tror ja)
ses



Kommentarer
Postat av: Ceren<3

Hur kan du lägga hjärtat ??

2010-09-18 @ 14:10:06
Postat av: alex

ja orkar inte förklara men tack att du kommenterar kommentera mer jag och tattis älskar det !♥:)

2010-09-18 @ 14:11:13
URL: http://altas.blogg.se/
Postat av: alex

jag orkar inte förklara men tack för att du kommenterar jag o tattis älskarnär folk kommenterar förutom taskiga saker !

2010-09-18 @ 14:14:17
Postat av: alex (igen)

srry ... datan gör liksom så att de blir typ 2 kommenterar som är likadana

2010-09-18 @ 14:15:04
Postat av: tattis

du kan göra det po www.pizzap.com :)

2010-09-20 @ 14:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0